Op weg - Reisverslag uit Bluffton, Verenigde Staten van Jan Berg - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Bluffton, Verenigde Staten van Jan Berg - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

21 Maart 2018 | Verenigde Staten, Bluffton

Vanmorgen om 5.30 opgestaan. Om 7.00 uur met de bus naar Middlebury om de camper op te halen. Er blijken 2 grote touringcars nodig te zijn om alle mensen te vervoeren. Na wat uitleg konden we om 12.45 vertrekken in de richting van Bluffton, Indiana. 150 km en daar aangekomen direct naar de Walmart om inkopen te doen. We hadden natuurlijk letterlijk niets in huis. Wel een prima uitgeruste camper overigens wat betreft huishoudelijke spullen, ongeveer 8 meter lang met 1 slide-out bij het slaapgedeelte wat betekent dat we iedere dag even het bed moeten opmaken. Kleine moeite, maar toch.
Koffers uitgepakt,spullen ingeruimd en om 21.00 weer heerlijk ons eigen potje gekookt. Lekker na 2 dagen hap-snap.
Techische elektraproblemen opgelost (bleek knopje op de paal buiten de camper en de wereldstekker moest ook even in de juiste stand gezet.