Naar de Great Smoky Mountains - Reisverslag uit Cherokee, Verenigde Staten van Jan Berg - WaarBenJij.nu Naar de Great Smoky Mountains - Reisverslag uit Cherokee, Verenigde Staten van Jan Berg - WaarBenJij.nu

Naar de Great Smoky Mountains

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

04 April 2018 | Verenigde Staten, Cherokee

Wij rijden rond 8.45 uur weg in Opelika op weg naar de Smokies. Al na een half uur rijden we Georgia in een ook een nieuwe tijdzone. Het verschil met Nederland is nu 6 uur.
Atlanta,een miljoenenstad, de stad van Coca Cola. Wij moeten er door heen en missen ergens een afslag. Schade valt mee,maar je rijdt toch al gauw zo'n 100 km door zo'n stad voordat je hem helemaal uit bent.
Het waait weer behoorlijk en iedere keer als er een truck ons voorbijkomt schudt de hele camper, wordt je er naar toe gezogen en is het alle hens aan dek.
De natuur loopt hier weer flink achter op het zuiden. Het is prachtig zonnig weer, maar flink frisser, een graad of 16 als we aankomen in Cherokee , North Carolina, een erg toeristisch indianenoord. We gaan eerst naar het bezoekerscentrum voor de benodigde info zodat we vanavond de dag van morgen kunnen voorbereiden.
Al met al soepeltjes gegaan vandaag, 435 km gereden, lekker weer een voldoende info.